Osobista Asystentka
Osobista Asystentka to wygoda i oszczędność czasu.
Osobista Asystentka
Osobista Asystentka, czasami nazywana PA (z ang. Personal Assistant) jest pośrednikiem i nierzadko prawą ręką swojego pracodawcy, co sprawia, że jest to bardzo prestiżowe, ale i zarazem odpowiedzialne stanowisko pracy.
Osobista Asystentka kontaktuje się z interesantami i załatwia z nimi sprawy, które nie wymagają bezpośredniej uwagi pracodawcy. Umawia wizytę u lekarza i spotkania z klientami oraz dokonuje rezerwacji stolika w jego ulubionej restauracji. Zajmuje się kompleksowo organizacją podróży w kraju i za granicą. W razie potrzeby kupuje kwiaty i prezenty na urodziny jego córki, zleca naprawę klimatyzacji w domu, a w międzyczasie sprawdza pocztę, nadaje przesyłkę poleconą i opłaca rachunki domowe.
Jakie cechy i umiejętności posiada Osobista Asystentka?
Osobista Asystentka Chaperone Royale – co jest dla nas ważne?
Osobista Asystentka Chaperone Royale potrafi efektywnie zarządzać kalendarzem i planem dnia klienta. Jest osobą dobrze wykształconą, która ciągle dba o swój rozwój, posiada doskonałe umiejętności miękkie i adekwatne doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku. Charakteryzuje ją nienaganna kultura osobista, energiczność, pozytywne nastawienie do pracy i znajomość minimum jednego języka obcego w stopniu zaawansowanym. Zwykle jest w posiadaniu prawa jazdy kategorii B i własnego samochodu.
Skontaktuj się z nami już dziś i pozwól nam przekroczyć Twoje oczekiwania.
Osobista Asystentka a Asystentka Dyrektora
Naszymi klientami są często założyciele dużych i wspaniale prosperujących firm, którzy jednocześnie pełnią w niej najważniejszą funkcję taką jak dyrektor generalny, dyrektor zarządzający lub prezes zarządu.
W trosce o naszych przedsiębiorczych klientów Chaperone Royale rekrutuje również wyspecjalizowane osobiste asystentki, które wspierają swoich pracodawców w firmie. W odróżnieniu od prywatnej Osobistej Asystentki, Asystentka Dyrektora, czyli EA (z ang. Executive Assistant) przede wszystkim aranżuje spotkania biznesowe, sporządza notatki i raporty, pośredniczy w kontaktach z innymi dyrektorami, menedżerami lub członkami zarządu, zarządza wybraną dokumentacją i korespondencją firmową, odpowiada za organizację i rozliczenie kosztów podróży służbowych, a nawet zaopatruje biuro pracodawcy w niezbędne artykuły biurowe.
Asystentka Dyrektora jest funkcją wymagającą bardzo wysokiego wykształcenia (najlepiej na kierunku związanym z biznesem lub zarządzaniem), kilkuletniego doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku w firmie, dojrzałości biznesowej i profesjonalnego podejścia do swoich obowiązków.
Skontaktuj się z nami
Jeśli uznałeś naszą ofertę za interesującą i chcesz uzyskać więcej informacji na jej temat, zadzwoń lub napisz do nas już dziś.